קונדטוריה בן עמי מזמינים אתכם להנות ממשלוחי עוגות ועוגיות וקינוחים
חייגו עכשיו 077-9967577
קונדטוריה בן עמי מזמינים אתכם להנות ממשלוחי עוגות ועוגיות וקינוחים
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9967577
מארז מתוקים משלוח

מארז מתוקים משלוח

אם אתם מחפשים מתנות לאחד מהחגים או שאתם מעוניינים לשלוח דברים מתוקים ומשמחים לחברים שלכם או שפשוט אתם מחפשים סיבה למסיבה, מארז מתוקים משלוח הוא הדבר שיהפוך כל אירוע ליותר מרשים.

    המארזים שלנו מגוונים, משתנים בין חגים ואם צריך מעוצבים אישית, ולכן לאורך כל השנה תוכלו לפנק את מי שאתם אוהבים במארזים מעוצבים ומתוקים שמתאימים לכל שמחה.
    קונדיטוריית בן עמי אשר מחזיקה בשלושה סניפים, מספקת מגוון שירותים בתחום העוגות והמתוקים. לכן, אם ברצונכם להשיג מארז מיוחד שלא יישאר בו פירור לאחר שתציגו אותו לאורחים, מומלץ מאד לבחון את האפשרות של הקונדיטוריה שלנו. מעבר לכך החברה מספקת משלוח עוגיות בתל אביב ומגשי אירוח לכל סיטואציה שתחשבו עליה.

    מארז מתוקים משלוח עם כשרות

    כאמור, אין ספק שיהיה משמח מאד לקבל מארז מתוקים לעבודה או לבית, אך מה קורה כאשר מי שמקבל את המארז שומר כשרות? לכן, מומלץ תמיד לבדוק לפני שמפתיעים מישהו במארז, או לחלופין שמפיקים אירוע ומזמינים מארז, שיש כשרות על אותם מתוקים, שלא יקרה מצב ששומרי הכשרות לא יוכלו ליהנות מהתענוג.

    למרות הזהירות, יש סיבה מאד גדולה לאופטימיות. קונדיטוריית בן עמי  מספקת מוצרים כשרים ואף כשרים למהדרין ובדץ של העדה החרדית (משתנה בין מוצר למוצר יש לבדוק בתיאור המוצר) כך שלא תהיה לכם שום בעיה לספק מארז משלוח כשר בכל זמן נתון. כמובן, הכשרות אינה פוגעת באיכות המוצרים, כך שגם מי שלא בהכרח שומר כשרות יוכל ליהנות ממארזים מתוקים כשרים.

    מארז מתוקים שיוצא מהקופסא

    כמובן שכשחושבים על מארז מתוקים משלוח, עולה לנו לראש ישר אירוע שבו מגיע מארז גדול ומושקע עם מגוון קינוחים ושוקולדים. אך המומחים מקונדיטוריית בן עמי מגלים שישנם עוד רעיונות למשלוח של מארזים אלו. קבלו שניים מהם:

    הערכת עובד – אין ספק שכל עובד, לא משנה מהו עיסוקו, אוהב לקבל פידבק חיובי. ואיך הפידבק יכול להיות יותר משמח אם לא בעזרת משהו מתוק? מארז מתוקים יכול לשמש כהבעת הערכה בצורה גלויה ומחממת את הלב. ניתן להזמין מארזים עד למקום עבודתו, כך שכלום יכולים לראות את הבעת פניו של העובד כאשר הוא מקבל את המארז המתוק.

    לעודד מתבודד – אי אפשר להתעלם מתקופת הקורונה שהביאה איתה הרבה בדידות. אבל כמובן, שגם מצבים כאלה יכולים להפוך למשהו מרומם. איך זה קורה? בעזרת המארז המתוק, גם מי שנמצא לבד יוכל לחייך, גם מכך שחשבתם עליו וגם מזה שהוא יכול להתפנק ממארז מתוקים משלוח שיעשה לו מתוק בכל הגוף.