קונדטוריה בן עמי מזמינים אתכם להנות ממשלוחי עוגות ועוגיות וקינוחים
חייגו עכשיו 077-9967577
קונדטוריה בן עמי מזמינים אתכם להנות ממשלוחי עוגות ועוגיות וקינוחים
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-9967577
קינוחים אישיים לאירועים

קינוחים אישיים לאירועים

כשמדברים על טרנדים לאירועים, אין ספק שקינוחים אישיים לאירועים הוא אחד מהחזקים שבהם, במיוחד בארצנו. לא חייבים לקיים אירועים גדולים כדי להציע קינוחים טעימים, ניתן גם באירוע מצומצם יותר, כמו יום הולדת אינטימית עם מעט אורחים לספק לנוכחים קינוחים מתוקים שישאירו להם טעם טוב בפה.

    כמובן, כשעושים אירוע גדול כמו אירוסין, בר מצוות ואף חתונה, סיכוי גדול שאתם תשתמשו בשירות של חברת קונדיטוריה שמספקת קינוחים אישיים לאירועים. אך האם כאשר אתם מקיימים אירוע קטן כמו יום הולדת לאחד הילדים או יום נישואין, לא מגיע לכם ליהנות מקינוחים אישיים?
     האופים מקונדיטוריית בן עמי המתמחים בקינוחים ומשלוחי עוגות תל אביב, מספרים שגם באירועים מצומצמים ישנה דרישה לקינוחים טובים ואיכותיים לא פחות מאשר באירועים גדולים.

    טיפים לבחירת קינוחים אישיים לאירועים

    אם כן, כאשר ניגשים לבחור את הקינוחים, יש כמה דברים שכדאי לבחון טרם הבחירה. המומחים של בן עמי מציגים לכם כמה טיפים יעילים שיעזרו לכם לבחור את הקינוח המנצח:

    האם האירוע בשרי או חלבי: ללא מעט קהל בארץ עניין הכשרות הוא נושא חשוב, ולכן בתור בעלי האירוע, יש להתחשב בהם. כמובן, במידה והאירוע חלבי, הפיתרונות הם פשוטים. אך מה עושים כאשר האירוע הוא בשרי? במקרה כזה ישנם קינוחים בכשרות פרווה שיכולים להיות מאד איכותיים כל שלא תרגישו בהבדל.

    סוג האירוע: כאמור ישנם סוגים רבים של אירועים שהקהל בהם מגוון. כאשר מדובר באירוע שרוב הנוכחים הם מבוגרים, כדאי ללכת על קינוחים מלוחים או מתוקים שמשלבים גם פירות וניתן לאכול אותם לאו דווקא בישיבה. אך אם מדובר באירוע כמו יום הולדת לילדים מומלץ ללכת על קינוח בריא ומתוק.

    אירוע עם מנות כבדות או קלות – כידוע, יש סוגים שונים של קינוחים אישיים לאירועים שמגיעים בגדלים מגוונים. בהנחה שמדובר בארוחה משביעה יהיה נכון להזמין קינוחים קטנים יחסית, ואם מדובר באירוע עם אוכל קליל, אזי שיתאפר לכם "להתפרע" עם גודל הקינוח, שכן הוא גם חלק ממשי מהסעודה.

    קינוחים אישיים שעושים את כולם מאושרים

    חשוב להשקיע מחשבה בבחירת הקינוחים כי לאחר שהאורחים אוכלים את המנות הראשונות והעיקריות באירוע, הם ירצו להתפנק במשהו מתוק, ולפעמים אפילו הם יבחרו ביותר מקינוח אחד. לכן, חשוב להקפיד על מוצרים איכותיים וטעימים שיספקו לאורחים שלכם את הסיומת הכי טובה לאירוע. לפני ההזמנה, מומלץ להתייעץ עם האופים של הקונדיטוריה שממנה אתם מזמינים.